Haniy's Story
Webmiss Goodies Taggie Credit Diary


Penyakit Hati
Friday, March 2, 2012 | 5:01 PM | 0 comments
Assalamualaikum semua :) Hihi . Dah lama tak update blog ni . Huehue . Takde mood act :3 Hari-hari stress tahu tak.. Tp stress dalam kelas jela . HAHA . Hmm apa aku nak story ni ? Aduhai lupa pula :3 Haaa sebenarnya banyak sangat sangat cerita aku ni tau :p Tp semuanya ANNOYING  je kot . Hmm . Hai semua rakyat jelata ! Minta perhatian !! Ada berita penting nak habaq kat hang ni #Eh Haa , saya RINDU SEMUA (Mai, Suhaila, Iza Arisya) Dieorang dah jauh dengan saya dari segi zahirnya . Hihi . Tapi batinnya dieorang dekat sangat dengan saya . Dalam kelas kan kan . Hmm taknak ah cite , sebab ada manusia yg stalk blog ni . Hmm rimaskan ? dia sibuk je nak tahu . ANNOYING ~ k lah , aku rindu korang je :( Hmm kbye . Assalamualaikum :)

Older Post | Newer Post