Haniy's Story
Webmiss Goodies Taggie Credit Diary


Jangan pergi :'(
Thursday, February 2, 2012 | 1:46 AM | 0 comments
Hai hai ? Hehe , aku selalu update blog when mood sedih-2 ni kan ? Hakhak :p biarlah . Kenapa kau nak blah wehh ? bosan ea stay sini ? memang pun xD . Tapi jgn ah tinggalkan aku wehh . Takde dah lelaki yang aku rapat dalam kelas tu . Tak happening dah :'( Aku nak budak-2 3 BT 2011 . Semua otak gila-2 and pandai-2 :D Nak mcm dulu . Huwarghh >.< . MUBIN , Kau jgn lupa kiteorang kat sini pulak tau especially akunadwa and ismi . Haha . kbyee , 
P/S : kau jangan menyesal lah if dah pindah and datang balik sini . Harhar . Peraturan sana dah la ketat kott :p HAHA . bye BFF yang selalu mintak aku gula-2 and selalu buat aku ketawe dalam kelass . Haha k aku poyo :p

Older Post | Newer Post